Dobrej jakości logo to podstawa. To właśnie ono będzie decydowało o tym, że Twoja marka będzie rozpoznawalna a Klienci od razu będą ją dobrze kojarzyć. Gdzie znajduje się logo? Odzież reklamowa, długopisy, gadżety, internet - Twoje logo będzie wszędzie!! Nie o jakość w tym miejscu chodzi. Sam produkt odchodzi w tej chwili na zupełnie daleki tor i może Ci się to wydawać śmieszne, ale tak na prawdę jak masz dobrą reklamę to możesz sprzedawać powietrze na kilogramy a ludzie i tak będą je kupować. Chcesz wiedzieć jaki podstawowy błąd robisz? Zwracasz uwagę na cenę logo, a tutaj można zastosować niezwykle prosty podział: logo amatorskie, logo profesjonalne i Ciebie już na samym początku powinno interesować to drugie, chociażbyś miał wziąć na niego kredyt pod zastaw całej firmy. Gwarantowane wówczas jest jednak to, że będziesz miał z czego spłacać ten kredyt. Logo w przyszłości musi być tak samo rozpoznawalne i tak samo na czasie, nawet jeśli z biegiem lat przejdzie pełne modyfikacje. Weź sobie na przykład chociażby logo McDonalda, znasz tę firmę, każdy ją zna. Na przełomie dekad nieco się zmieniało, ale dalej wiesz, że kiedy popatrzysz na logo to widzisz tego samego McBurgera. Praca grafika, który podejmie się stworzenia prestiżowego logo to nie kilka minut pracy. To ciężka i żmudna praca, tygodnie badań rynku, szkice i budowanie zaufania w oczach Klienta. On weźmie za swoją pracę kilka tysięcy złotych, ale Ty na prawdę będziesz miał szansę na to, aby podbić rynek a przecież właśnie do tego dążysz od początku stworzenia swojego pierwszego biznesu.
czwartek, 1 września 2016
Dlaczego projekt logo nie kosztuje 5zł?
Masz firmę? Dobry produkt i fajną usługę, która może mieć szansę na zdobycie renomy nie tylko na rynku lokalnym? Ba, nawet nie tylko na rynku polskim, ale w przyszłości również w całej Europie? Przychodzi czas na to, abyś w końcu zajął się reklamą, bo przecież to właśnie ona jest dźwignią dzisiejszego handlu? Nie ma dziś miejsca na zabawę w dobrą i złą koncepcję, dzisiejszy rynek to nie metoda prób i błędów, bo jeden błąd może Cię kosztować setki, tysiące, miliony złotych a nawet możesz być pewny, że nigdy nie zyskasz uznania w oczach swoich Klientów.
Dobrej jakości logo to podstawa. To właśnie ono będzie decydowało o tym, że Twoja marka będzie rozpoznawalna a Klienci od razu będą ją dobrze kojarzyć. Gdzie znajduje się logo? Odzież reklamowa, długopisy, gadżety, internet - Twoje logo będzie wszędzie!! Nie o jakość w tym miejscu chodzi. Sam produkt odchodzi w tej chwili na zupełnie daleki tor i może Ci się to wydawać śmieszne, ale tak na prawdę jak masz dobrą reklamę to możesz sprzedawać powietrze na kilogramy a ludzie i tak będą je kupować. Chcesz wiedzieć jaki podstawowy błąd robisz? Zwracasz uwagę na cenę logo, a tutaj można zastosować niezwykle prosty podział: logo amatorskie, logo profesjonalne i Ciebie już na samym początku powinno interesować to drugie, chociażbyś miał wziąć na niego kredyt pod zastaw całej firmy. Gwarantowane wówczas jest jednak to, że będziesz miał z czego spłacać ten kredyt. Logo w przyszłości musi być tak samo rozpoznawalne i tak samo na czasie, nawet jeśli z biegiem lat przejdzie pełne modyfikacje. Weź sobie na przykład chociażby logo McDonalda, znasz tę firmę, każdy ją zna. Na przełomie dekad nieco się zmieniało, ale dalej wiesz, że kiedy popatrzysz na logo to widzisz tego samego McBurgera. Praca grafika, który podejmie się stworzenia prestiżowego logo to nie kilka minut pracy. To ciężka i żmudna praca, tygodnie badań rynku, szkice i budowanie zaufania w oczach Klienta. On weźmie za swoją pracę kilka tysięcy złotych, ale Ty na prawdę będziesz miał szansę na to, aby podbić rynek a przecież właśnie do tego dążysz od początku stworzenia swojego pierwszego biznesu.
Dobrej jakości logo to podstawa. To właśnie ono będzie decydowało o tym, że Twoja marka będzie rozpoznawalna a Klienci od razu będą ją dobrze kojarzyć. Gdzie znajduje się logo? Odzież reklamowa, długopisy, gadżety, internet - Twoje logo będzie wszędzie!! Nie o jakość w tym miejscu chodzi. Sam produkt odchodzi w tej chwili na zupełnie daleki tor i może Ci się to wydawać śmieszne, ale tak na prawdę jak masz dobrą reklamę to możesz sprzedawać powietrze na kilogramy a ludzie i tak będą je kupować. Chcesz wiedzieć jaki podstawowy błąd robisz? Zwracasz uwagę na cenę logo, a tutaj można zastosować niezwykle prosty podział: logo amatorskie, logo profesjonalne i Ciebie już na samym początku powinno interesować to drugie, chociażbyś miał wziąć na niego kredyt pod zastaw całej firmy. Gwarantowane wówczas jest jednak to, że będziesz miał z czego spłacać ten kredyt. Logo w przyszłości musi być tak samo rozpoznawalne i tak samo na czasie, nawet jeśli z biegiem lat przejdzie pełne modyfikacje. Weź sobie na przykład chociażby logo McDonalda, znasz tę firmę, każdy ją zna. Na przełomie dekad nieco się zmieniało, ale dalej wiesz, że kiedy popatrzysz na logo to widzisz tego samego McBurgera. Praca grafika, który podejmie się stworzenia prestiżowego logo to nie kilka minut pracy. To ciężka i żmudna praca, tygodnie badań rynku, szkice i budowanie zaufania w oczach Klienta. On weźmie za swoją pracę kilka tysięcy złotych, ale Ty na prawdę będziesz miał szansę na to, aby podbić rynek a przecież właśnie do tego dążysz od początku stworzenia swojego pierwszego biznesu.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz